Holiday Semester V

Assalamualaikum...

Di hujung tahun ini,aku mahu jadi seorang yang gagah dan perkasa. Boleh kawal semua masalah dengan cara aku kerana bagi aku seseorang yang dapat selesaikan masalah adalah insan yang dapat mengawal dirinya jua.  ~_^)V YooHH!!

Percutian tidak memerlukan masa dan tempat yang hebat, dekat rumah adalah tempat paling damai. Sebab??? sebab tempat itu adalah tempat permulaan bermula  setiap langkah yang tercipta. :D FIRST STEP!!!

Kenapa bagi aku rumah adalah syurga dunia???


|ada si gemuks with TV *bola*|


|laptop online 24 hours meletup laptop deng!|


|si comel with si kerete roda barunya|


|aiskrim dibelanja orang|


|dan ronda-randa di petang hari dan senaman di pagi hari :D |


|paling penting gaya anakku oleh my nephew|

Itulah saat-saat yang tercipta di hujung tahun ini, akan datang akan tercipta lebih indah INSYAALLAH :) 

p/s: aku dah abis sem5 akan datang entry aku akan cerita pasal dunia belajar ku pula... (tunggu yerk) nak g edit blog org tuuu~~~



Comments

Siti Zue said…
muka Ali mcm adik ang... geram aq tgk.. :)
dzafirahzain said…
@Siti Zue hehe... x mcm abg cik aku msa kecik3x.. :P