Wednesday, September 11, 2024

Diari #14 : Kembali

Bismillah. Assalamualaikum...

Haha. Terasa janggal sekali.

Sekian lama HIATUS dari blog.

noun
  1. a pause or break in continuity in a sequence or activity.

Adakah orang akan baca?

Eh, tak kisah. Aku yang akan baca sendiri nanti.

I am back with many story.

Tapi aku tak tahu nak mula dari mana.

Jadi biarkan aku menaip dulu dengan sesuka hati dan perasaan ye wak. Lol

Sambil di temani dengan pelbagai playlist  ***zikir pagi, selawat, lagu nasyeed






Jadi aku tinggalkan entry/post kali ini dengan perasaan dan pertanyaan follower aku bergitu saja... Dan aku tengah filter publissh beratus post aku sebelum ini. 


Entah kenapa aku buat macam itu.



0 comments:

Post a Comment

AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sopan Santun Amalan Kita