Latihan Industri #1 : USM Kampus Kejuruteraan, Transkian

Assalamualaikum...



Asal aku sebut aku LI dekat USM semua ingat USM dekat PENANG *balik pulau* . Sebenarnya aku just praktikal dekat USM Transkian, . Sebab apa aku pilih dekat sini??? Sebabnya just satu, sebab dekat dengan rumah. Senang sikit nak pergi dan ulang alik. Latihan Industri aku just about 5 bulan macam tu. (17/12/2012 - 3/5/2013) 

Yang menjadi persoalannya sekarang, aku pergi sana sorang-sorang. OK, lepas tu kena jumpa EN. AZMI B. SALLEH (aku kenal sgt, entah sapa En. ini) dekat USM_3, Kampus Kejuteraan ??? Apakah surat aku tulis ini. Aku nak jumpa Encik tu tang mana sebenarnya. bagi la specific sikit *kafe* USM ke.. adoii, satu masalah, nak cari bangunan mana satu. USM tu dah la besaq. Yang pastinya, uncle guard depan tu akan jadi mangsa aku nanti. Waiting uncle guard~~~~ #Evil~~~~ Hahaha...

Disebabkan hari tu lecture (penyelia LI) dah pesan buat plan *map* ke tempat LI dalam masa seminggu selepas pendaftaran pada 17/12 aku mula la nak lukis. Tapi terbantut sebab? Aku tak reti la woii.. Bab bab map map bagai ni, aku tak reti. *geografi benci aku* Huhu... sebenarnya aku tak tahu sangat jalannya just aku tahu bila aku dah ada dekat jalan tu, faham x??? xfaham??? Layan je la bebelan aku...  TT_TT 

So, apa inisiatif aku nak mudahkan kerja ni??? Tara... aku google... HEHEHE... *apa y kecoh sgtkan, ada kemudahan kita gunakan sebaiknya* Hehehe... Tapi aku xjumpa clear sgt plak masa search dekat map google tu... Jadi aku google dekat images. YeaaHHH... jumpa... Hehe... Selesai satu lagi masalah. :) *sebenarnya berapa banyak masalah aku???* Haha... entah la...
| kalau lecture tu xfaham lagi, tak tahu la... *siap dgn rujukan tu* |

Ok lah, aku ada lagi satu tugasan utk Latihan Industri ini. Tau apa dia? Hehe... nak g cari information tentang latar belakang firma, USM Transkian. Orang cakap sediakan payung sebelum hujan. So, prepare la before pergi sana. Nanti aku pergi sana "Bagai kerbau terkejut oleh gong" tahu ke mean dia apa??? Hehe... samalah maksudnya dengan bagai rusa masuk kampung. Huhu.. Okey la, aku tinggalkan korang dengan senyuman si mata bulat kat bawah ni dulu yerk. Next time, aku typing lagi... seronok pulak berperibahasa kat sini... :D


| picture paling lawa dengan matanya itu aku dah cuba ambik kali ke 20x Huhu... |

p/s:  USM Trankian tu tang mana??? Hehe... Nibong Tebal... tahu x? PENANG ... (search google please)

Comments

Unknown said…
Semangat sungguh nk LI kawanku ini...sampai eja kejuruteraan dekat tajuk entry pun salah he3.

Untungla jumpa peta dekat google hu3~
dzafirahzain said…
@Chibiha Itsumi typo itu kan kiut miut :P HEHE... org tgh cuak bleh plk kata smgt HAHAHA...
Unknown said…
suka meow meow tuuu.
omey omey diaaa.

:D
dzafirahzain said…
@Eyla Lala ♥ hehe... omel omel jgk, tapi grg ouwhhh~