Latihan Industri #2 : The Industry Training World

Assalamualaikum...

Urm, aku pon tak tahu macam mana nak cerita feel aku dekat sini. Huhu... Ada yang best ada yang tak best. :) Biasalah tempat baru la katakan... Masa mula-mula datang pergi pejabat pendaftaran, Unit Pentadbiran, USM tu cuak jugak la. Tak tahu nak pergi bilik mana. Banyak sangat dekat situ. :D ( Asal besar sgt tempat ni.. ) mcm tu la perasaan aku. latest aku cakap pak guard depan tu jadi mangsa mmg aku buat :P >latest entry< Aku just tanya. and pak guard budiman tu pon tunjuk... *ty*

Semasa daftar tu macam-macam lah soalan-soalan akak-akak and abg-abg kat situ. Gaya mcm dapat adik baru... :P Lawak! Hehe... seronok dpt adik-adik agaknya... maybe anak tunggal... :) Lepas tu diorang bahagikan kepada jabatan masing-masing dimana aku stay sekarang. Aku dapat Jabatan Pembangunan. Mula-mula tu fikir sedih jugak tak dapat Jabatan IT (Unit PPKT) tapi bila dah masuk dekat sini. Alhamdulillah la, best kak-kak kat sini OK and mesra gitu~~~ Masa daftar ni, ada jugak terserempak dengan pak menakan. Tak caya buat muka sombong dia. Huhu... Tak kisah, bila balik mak cakap Pak Menakan tu malu sebabnya dia kena marah dtg xpakai pakaian sepatutnya... Hehe.. *padan muka*

Lepas dah daftar tu, ada sorang kakak ni hantar kami gi Jabatan Pembangunan. Nun kejauhan dari depan pagar USM. Huhu... First masuk je bilik pentadbiran Jabatan Pembangunan bunyi kunang-kunang. Kenapa? Kosong~ kosong~ kosong~ semua orang tak ada daa...

Rupa-rupanya diorang ada event. Sanjung Budi. *Event utk sambut pesaraan Pengarah* pagi tu wakil-wakil ketiga-tiga kampus, datang raikan (Kampus Induk PULAU PINANG , Kampus Kesihatan Kelantan , Kampus Kejuteraan Nibong Tebal ) Malam tu diorang ada makan malam. So, kami pon dijemput utk hadir bagi raikan. Jemputan dari Timbalan Pengarah. *Malu* gile time nak dtg tu sebab tak kenal sapa-sapa kenal Kak Ina (Penyelia) & husband dia (Abg Saipol) Huhu... 


*pentas utama* y botak comel tu mantan pengarah dulu-dulu


*cenderamata + cenderahati*


ni lah Pengarah ny... habis suma tau zaman muda-muda ny beliau berambut panjang :P


pesembahan dari kampus induk : sajak :)


pesembahan dari kampus kesihatan : dikir barat 


tok dalang y awesome *speaking kelantan* XD xpaham aku~

*maaf pic buruk - guna tepon murah*

Gambar aku mana??? Malu~~ HAHA... Time ni malu-malu lagi so, picture pon tak sempat nak amik. Ada tapi dekat Abg Saipol nanti nanti lah. Aku upload if xmalu nak mintak dekat Abg Saipol lah... XP Hehe.. 

Kesokkannya 18/12 baru lah beramah mesra dengan Staf-staf Jabatan Pembangunan. :) So, diberi tempat ni meja aku. Dapat guna PC and printer (katanya utk print report) Wahhh, bagus ni... 


tara... my PC here


toleh kiri nampak seketul ni :P


tgok depan ada bilik Kak Ina *anda sedang diperhatikan*

Petang tu, sembang-sembang dengan staf. Lalu je timbalan pengarah dia pesan ushar laman web Jabatan Pembangunan *take notes* ada kuiz -____-"


*noteS*


kami : ber*integreti-kerjasama-husnul khatimah-dan Allah sentiasa melihat kita*


19/12 joint meeting dengan staf besar-besar En.Hamdan, En.Hassan, En.Iskandar, Kak Ina, En. ___ lupa.. :P


Timbalan Pengarah y handsome

last jumaat hari tu dpt dah jadual tugas dkt sini... :(


sebab malu nak snap dlm office kita snap dlm toilet office *pon boleh* bahahaha~



p/s: Staf-staf sini happy-lucky :D feel: feeling happy~

Comments

Unknown said…
whoaaa

comel part snap gamba malu2 tu :)
dzafirahzain said…
@Eyla Lala ♥ eyla bodexxxx :P xmakan k... hehehe...