Latihan Industri #6 : hello kitty punya pasal

Assalamualaikum...

6/ Februari/ 2013 (rabu), Hello Kitty comel desktop jadi bahan budak-budak pejabat ᵕ‿‿ᵕ hari ini. Rahsia terbongkar bila PC kena kena stalk oleh abang Saiful suami Kak Ina (Penyelia) Gelaklah gelak lah...

Staf-staf yang suka biggest kan cerita , terpengaruh dgn eyla punya hari tu yang masa aku bagi dia picture dekat twitter saja lah try guna dekat desktop tapi sekali kena bahan. woii.. I just try it!. Nope like it very much just sebab cute save buat simpanan dlm library. Hew3x.

Hai seronok dia mentertawakan... siap dia abg saiful snap picture PC aku. Sah akhir akhir dekat sini nanti masuk dlm slide perpisahan. Bukan boleh harap sangat ni.

Hari tu, kami geng-geng praktikal pakai baju sama warna. Erm, dia dtg cakap buat boria ke? Nasyeed ke? Ada je... Sebelum ni kami tak perasaan ada satu masa tu kami pakai baju merah, kuning, hijau. Sekali bila kami jalan dia berhenti. Kami heran. Lepas itu dia cakap. Traffic Light. Cehhh~~~




*semuanya ihsan google, byk lagi ni hanya beberapa*



nice kan salah ke aku simpan??? ᵕ‿‿ᵕ




p/s: tengah fikir nak change atau biarkan???  ╯.╰


Comments

Unknown said…
jadi diri sendiri oke!! ;p
Amalina Lee said…
Kawan saya pun minat gila Hello Kitty ni haha
Unknown said…
jangan tukar. hello kitty comellll :D
dzafirahzain said…
@AmalinaLee budak ila atas ni juga peminat nya....
Unknown said…
err mpuan dan hello kitty mmg tak terpisah..
kecikyaya said…
comel ape hello kitty..
saye pown minat ^_^
NF said…
tak minat hello kitty, tapi hello kitty tetap comel. hehe
dzafirahzain said…
@kecikyaya hehe... xpe .. kita pon xminat... D
dzafirahzain said…
@Fatihah saya xminat hello kitty, tapi hello kitty minat saya HEHE ◕ ‿ ◕