syukur dan sabar.



Ya kejutan demi kejutan aku terima.

Aku rebah dan tiba-tiba ALLAH hulurkan cahaya. ALLAH tunjukkan aku jalan.

Bukan lagi teka teki.

Ini adalah jalan yang memang aku nampak depan mata. Tak perlu aku lalui jln yang susah lagi.

Ya. 

Aku sangat bersyukur. Aku sangat berterima kasih. Sangat Berterima Kasih Ya Allah.

Tak mampu aku ungkapkan dgn kata-kata.
Tak mampu aku tulis dgn ayat punjangga.

Apa yang aku tahu, rasa.

Aku syukur dan Terima Kasih.

:) Rabbi.

Dan satu lagi menjelma utk hari ini.

Ya. Aku tak tahu ini dikategorikan apa.

Dugaan. Ujian. Jalan. Pertanda.

Ya. Aku tak tahu apa yang harus aku lakukan.

Aku tak tahu nak mula dari mana.

Aku tak tahu.

Ya Allah. Guide me. Please..

Hold my hand. If I am fall, tarik aku. If I am wrong, give hint.

Please~

I dont want again.

:\

Comments

----- ----- said…
This comment has been removed by the author.
dzafirahzain said…
This comment has been removed by the author.
dzafirahzain said…
I'm here dear. (^_^)


I'm back. Thanks about your take care.
----- ----- said…
penat cari tau...hurm...
dzafirahzain said…
Haha.

Sepi seketika. ^.^'
dzafirahzain said…
Tak pon. Just tahu niy : SaHaBaT BUKIT BOTAK

Biasa gak tgok post dkt situ dulu-dulu~
----- ----- said…
nsib baik ingt...
hurm...