3P Program

Assalamualaikum...

Program 3P. Itulah tengah dilalui oleh aku sekarang. Baru lepas menjawab exam untuk subjek pertama program ini. Dalam Program 3P ini kami ambil subjek ECSS & ENSA . Exam yang baru lepas dijawab pagi tadi ECSS. Setelah seminggu menghadiri kelas En.Amir (warga Iran) , faham-faham lah bahasa yang disampaikan. Yep!~ Fully English. Aku dan kawan-kawan dalam kelas beliau mampu menayangkan gigi sepanjang sesi pembelanjaran. ^_^

Senyum tanda menerima, gigi tanda kefahaman. Haha. Tapi dengan tips yang diberi sebelum menghadiri Exam tadi mampu dijawab soalan-soalan tadi oleh kami. TQ. En.Amir. Tak sia-sia aku tayang gigi sepanjang sesi belajar dengan anda. Hehe.

Then, selepas menjawab tadi kami diminta mengambil buka untuk ENSA pula. Yang dasyatnya kalau sebelum ini untuk kos ECSS hanya satu buku dibawah. Tapi untuk kos ENSA ada 5 buku , tebal-tebal mcm buku kat bawah ini. Ini buku ECSS. -_-

Penat membawa buku pulang ke asrama, akhinya membuatkan aku tertidur panjang. Keletihan sangat. -.- Dengan fizikal aku plus dalam mood fasting memenatkan sangat. Huhu.

Bangun-bangun tidur segar nak berceloteh dekat blog. So, dengan semangat yang lama dah disimpan nak kembali berblogging akhirnya wujud entry ini. Hehe.

Anyway, banyak sangat benda nak bercerita. Kejadian-kejadian yang berlaku. Mampu simpan dalam hati dulu. Sedih Gembira semua ada sepanjang dua minggu program 3P ini. Tapi tak ada idea nak ulas mcm mana. So, simpan idea dulu~~~  InshaAllah akan datang... *tunggu yoo!~*

Mute. Blog.

p/s: ... start hari ini, aku akan cuba trace setiap gambar... dan publishkan... InshaAllah... :)

Comments

Lieza Nordin said…
xpe.. nnti dah ada idea cm ne nak cite.. cite je.. :DD