Latihan Industri #13 : Labour Day 2013

Assalamualaikum...

Selamat Hari Pekerja. Ucapan ini dituju khas kepada diri sendiri. Ace ce ce.. He. Tak lah ucapan ini khas dituju pada my Mum. Walaupon hari ini, hari pekerja kerja mak tak pernah habis. Dari pagi sampai malam. Dari malam sampai ke pagi. Semoga mak dikurniakan kesihatan yang baik. Selalu. Dan hanya Allah dapat membalas budi mak. Sebagai anak mak, firah dapat doakan semoga hari-hari mak lalui adalah hari yang terbaik. Dan semoga mak dimasukkan dengan orang-orang beriman. Ameen.

Dan ucapan ini juga pada pekerja yang bercuti. As student practical kami pon dapat keistimewaan ini. He. Terasa seronok bercuti walaupon hanya sehari. Hi. Esok back to work dan lusanya adalah hari terakhir ditempat kerja. :)

Dan juga pada keuntungan ini diterima juga kepada pelajar-pelajar. Sebab cikgu cuti. So, murid pon cuti. Tak ada cikgu yang nak mengajar. Walaupon begitu masih ada insan yang sedang bekerja. As a DJ radio. Kedai makan. Pekerja Super-Market. "Selamat Hari Pekerja". Selalunya mereka yang bekerja pada hari bekerja didouble kan gajinya. Hehe. So, jgn lupa belanja erk. hahaha.

Okeylah, orang lain sibuk dengan melepak didepan TV. Aku terpaksa berdepan dengan laptop!~ Sebab aku tak siap lagi "Final Report".

Last, Selamat Hari Pekerja. dan Selamat menyiapkan report!~ -.-

p/s: kerah otak utk final report dan bersedia dgn speech utk hari last nanti... OMG

Comments

Sukma said…
selamat hari pekerja tapi aktiviti tetapi dilakukan.....
aindzaya said…
cecece..mentang2 bekerja...
Unknown said…
err hai ? haha.