Latihan Industri #14 : Feel Free~

Assalamualaikum...

-mereka-

Wish one day , I will meet them again. Crazy friend make my life really perfect. Thank to Allah temukan aku dengan mereka. :')  

#Penyu #Hippo 

Kemarin adalah last day untuk semester 6 (Latihan Industri) . Semuanya selesai kemarin. Pendaftaran Tamat LI, presentation, dan hantar. Totally, semuanya baik-baik sahaja. Alhamdulillah di observed oleh lecture yang tak banyak kerenah. 

*gambar oleh penyu*

Report tebal mana? Fuyoo... Aku pon tak sangka report aku setebal tu!~ First time aku rasa aku mengerahkan totally otak aku berkerja mengarang ayat-ayat madah berpunjangga macam tu... Hehe... Terasalah pengorbanan mengadap depan laptop tu, tak sia-sia. Nak tunjuk memang tak adalah dalam gambar. Mampu cakap m/s180 rasa-rasa tebal mana? Haha. Tapi bagi aku report aku tebal dengan Lampiran sebab banyak sangat benda nak tunjuk. So, report tu hanyalah 1/2 dari tu... Maknanya tak lah banyak mana kan. :D

Okey, ini adalah last post cerita pasal LI. Jadi dekat sini aku nak cerita time perpisaha dekat tempat LI. Seriously, tempat LI aku pergi ni sangat best dan awesome. Staf-staf yang peramah buat aku... Arrrh... syg nak pisah dengan semua. Tambah-tambah penyelia yang sangat memahami dan baik hati serta sangat senang bertukar fikiran , beri pandangan dan tak kedekut ilmu. Diri rasa amat bertuah dapat LI dekat Jabatan Pembangunan , USM Kampus Kejuruteraan.

*pelajar LI bersama dengan penyelia aka kak ina yang sporting*

Dan sekarang ini aku tengah join Program 3P. Aku nak explain lebih-lebih aku sendiri tak berapa faham sangat konsep program ini. Yang pasti program ini menambah kemahiran pelajar. Akan diajar dan uji (test) dan sekiranya layak , kita akan dikurniakan sijil kelayakan dengan kemahiran kita belajar. ^_^ Masa hanyalah 1 bulan dari sekarang. Tapi sekarang ini, budak kelas aku hanya enjoy sebab kelas bermula minggu depan. 

So, aku sekarang memang Feel Free... #FF

Comments

niesalhaq said…
Tahniah sebab dah feel freee! =)
All the best for the next step.
Amaliena Ros said…
wah, tahniah sebab dah tamat LI, saya pun baru habis LI, tapi sem 4..hehe~
Asyikin said…
ok akak wt la prkara yg bley releasekn stres akak smntra ngah feel free nie kn ... :3
Anonymous said…
waahh.. bestnya., mesti rasa seronok kan.. hehe
aindzaya said…
seronok kan praktikal..dapat banyak perkara baru yang kita pelajari...
Unknown said…
hi kipas comel. may Allah bless our friendship ! muahh :*