Diari #12 : 1 June

Assalamualaikum...

+ehsan google+

Pagi itu, terasa diri betul-betul di Leiden, Holland  .

Bunga Tulip.

Kincir Angin.

Both.

Badan terasa suasana angin dingin dan menyenangkan hati serta minda.

Lagu Yiruma (KissTheRain) + RainyMood seakan-akan memahami. Jauh disudut hati. Kenangan lalu kembali berputar. Tapi diselangi dengan kehidupan yang nyata bahagia setelah pelbagai dugaan dan cabaran dilalui. Jauh benar perjalanan aku itu. Tak dapat nak diceritakan.

Allah meletakkan aku dikalangan mereka. Pembawa kebaikan atau mencetus tradisi. Aku perlu galas tanggungjawab ini. Keadaan semakin sukar. Ada sesuatu yang perlu di betulkan. Something not finishing yet!...

Ya Allah, semalam aku berdoa: "Ya Allah, aku cintaMu. Allah. Don't go far away from my life~ Always support me. tq. " -LoveYou  -

dan hari ini, kau temukan damai dalam hatiku.

Something yang berlaku dengan cepat. Terima Kasih. InshaAllah akan aku pegang dengan baik. Keep my move on and keep going kehadapan. Dan aku akan sentiasa memperbaiki diri aku. Meletakkan Agama diatas. Sentiasa. Ya, sentiasa!

:')

Popps!~

Mimpi hilang serta merta.

One day, InshaAllah.

-Holland-

Comments

Unknown said…
Your words....
Blow my spirit :')
dzafirahzain said…
@Eyla Nabella Err, hehe.. jom g holland sama2 :P

#Spirit2 mcm nak panggil hntu.. kikih~