Latihan Industri #12 : 1 weeks more

Assalamualaikum...

About 1 month ago... Haha. Lama tak. baru aku berkesempatan nak cerita. dan sudah lama aku tak update cerita aku dekat Jabatan Pembangunan. Menyepi seorang diri disini. Dengan ketandusan idea menyebabkan aku hilang punca untuk bercerita. Ini pon take time masa kerja. Stress dengan sistem tengah dibuat.

Actually aku tak tengah buat pon. Mentang-mentang penyelia tak ada. Kitalah boss utk hari ini. Esok nak kena presentation Sistem. Err...

Okey start dari sebulan lalu punya cerita. 

Awal bulan 4. Kami sekeluarga keluar berkelah. Akak and husband dia. Dan Ali Husaini. Mak, Adik dan Aku. Sebenarnya atau sepatutnya ada gambar tapi, photographer a.k.a aku excited terjun sungai lupa tugasannya. Hihi. Sorri to says~~~

Week ke-2 , aku penuhi life aku dengan melukis a.k.a "trace" picture sebenarnya iaitu my best friends. Eani. Untuk sambut birthday dia. Dan minggu merancang utk mengenakan prank wish. Hihi. Seriously, part paling sedih adalah video-video kenangan yang diulang kembali dibuat oleh fatin. Dan part yang pasti tak dilupakan ialah "tepung". 


kek birthday, my present? rahsia~

Hepi Birthday Eani. Happy Birthday Sahabat. Happy Birthday my bestFrenz 4 Eve.

dan week lepas,  presentation Sistem yang tengah ditambah baikan iaitu SISTEM SISPRO pada Timbalan Pengarah dan pegawai-pegawai tertentu. Dengan rasa cuak tahap Cipan akhirnya terbentang juga presentation. Hehe. Totally diorang amat cool and awesome. Taklah se- "stress" menyiapkan sistem. Masing-masing bagi galakkan dan cadangan yang bernas. Walaupon menyusahkan. Haha. Mesti pening membaca. Abaikan.

Dan this week adalah minggu ke-2 terakhir dijabatan pembangunan. Perasaan? Tak sabar nak meninggalkan zaman diploma. Hehe. Aku nak jadi budak degree plak please~~~ XP dan ada rasa sedih juga nak tinggalkan tempat ini.

Bye~ bye~ Kak Kak yang sporting~

Masa study adalah masa paling best sebagai seorang pelajar!

How about as a worker? - Stress Life~

Kan.

Okey aku mmg tak ada main point nak cerita dekat sini. As people , as a student, as a worker , as a teacher one day, and maybe as a programmer... As a malaysianas tersasul plak Malaysian and As soon as possible...

Malaysia is my beloved country.

"Selamat mengundi."

Hak mengundi hak saya!. ◠◡◠ #PRU13

p/s: aku sudah layak mengundi. tapi tak daftar. Hi. Opss!~ biru tua? biru muda? hijau? ke roket?


Undi anda adalah rahsia.

Comments

Unknown said…
jangan stress2....
senyum sokmo...

:)
dzafirahzain said…
@Eyla Nabella stress jugak la eyla oit!~ tak siap lagi niy report...
Nisha said…
Jom join :) http://hadiahbintangjatuh.blogspot.com/2013/04/segmen-barang-blog-by-nisha.html
Unknown said…
ehh.. buat sendiri ke gambar tu ? menjadi laa :)
dzafirahzain said…
@cik amal Yup.. tapi kita tekap je... ^^, just guna illustrator~