Kakak and her family.

Assalamualaikum...

Bila idea menulis melimpah ruah, tangan pula ada sakit sendi. Haru, haru. Apa apa pon. Aku nak juga tulis. Nak abadikan cerita ini. Hihi. Sudah berapa tahun perkahwinan akak dengan husband dia aka abg hadi. 4 tahun. Tak salah aku la. Hehe. Tak kira pula akukan. 

A simple weeding. After that, dikurniakan anak yang comel sgt. Secomel aku. He. Alhamdulillah sekarang ini anak buah yang pertama itu sudah berumur satu tahun 1 bulan setengah lebih kurang. Sudah pandai berjalan, berlari , bermain bola, bercakap, meminta, membuat muka comei dan muka simpati. Seriously, kurniaan Allah yang hebat sekali in my life.

(baru lahir)


(bermuka-muka)


Erk.


(Yoah!)


(James Born 007)


(Hehe...)


(with his mother aka my sister)

Sebab aku ada anak buah aku ini, aku kuat. Masa-masa yang sunyi mesti ada anak buah aku. Alhamdulillah. Dan sekarang ini, tengah menanti anak buah ke-2. InshaAllah bulan 7. 

Tak sabar. ^◡^

Comments

Luqman Zakaria said…
besar mate die..hoho..comel..sy pn ngah tunggu second anak buah nih..tp xtau lah bile..kakak bru je kawin..kihkih~
dzafirahzain said…
@luqman zakaria Oh, mata dia buat org geram... kata abhnya like papa like son Haha. yeke... bleh dijodohkan... -..- HAHAHAK.
Unknown said…
geramnye tengok ali nie. comel sesangatttt ! :D
dzafirahzain said…
@Eyla Nabella Like umi and abah :) plus #MakSu erk.
Unknown said…
Maksu ??
Zzzzzzzzzz

:p
dzafirahzain said…
@Eyla Nabella Hahaha. :P

#Jelous la tu... ^^