kata mereka

Assalamualaikum...

Teruja nak buat entry kali ini. Betul-betul teruja. Tapi dalam masa yang sama, terfikir okey ke nak buat entry ni. Ahh... At last buat keputusan nak buat juga. Utk santapan mereka. Thank anggap aku macam itu Feeling aku bercampur time tulis ni, rasa touching sangat. Al-maklumlah berada jauh dengan mereka. Nun, PERAK kebanyakkannya. Aikk, baru perasan kenapa semua kawan-kawan aku duduk sama negeri ni. Kebetulan atau takdir. Hehe... Esok kalau beraya boleh la, aku pusing dgn bakal husband  aku satu Perak. Buat lawatan sambil belajar plus ziarah menziarahi. Hehe... *berangan disini*

Anyway, sorry termelalut panjang. Back balik kepada main point. Thank kepada mereka yang menghargai aku. I am not alone because I have you all. *speaking* macam tu la masa aku baca entry post kawan kawan aku ni, fana and eyla. Terasa sampai kehati. *jiwang* Haha...

Secara random nya both of them ada perangai sama iaitu  pendengar setia.*kuek3x* Tapi bila kenal je. Wahhhh, pot pet ... pot pet tapi tak boleh lawan my roomate dekat poli nuhhh.. Haha.. *gelak evil punya* Jurang perbezaannya yang sorang sopan y sorang lagi ala-ala ada keras sikit perwatakkannya *betul ke bm aku?* tapi walaupon mcm tu dia seorang yang sensitive. He... kan3x. Rapat dengan si F sebabnya entahlah... Haha... tak ingat yang pasti dia senang dlm perkongsian terbuka. Maybe sapa yang tak kenal dia tak tahu mcm mana sebenarnya dia. *belagak mcm kenal sgt* Aku suka story my life dia pon jenis suka sharing dia punya life. So, terasa senang hati disitu. Walaupon bukan kawan rapat tapi sebab perangainya yang buat hati aku senang berterus teang dgn dia. Yang paling aku ingat life aku dgn dia yang sama kami budak asrama full (F1-F5) plus PLKN dan jatuh cintun dgn bdk PLKN -_- zaman entah apa-apa. Huhu.. Stop cerita F. 

Second cerita si E, disini terasa si E macam adik. Tapi kadang-kadang rasa mcm dia akak aku. Hekk, apakah? Tapi itulah rasa bila berkawan dia, sebab si E ni dia punyai persamaan dengan my Sis (kak aku seibu ok) iaitu jalan, sopan , penyanyang, yang uniknya kasut design dia pakai tu betul betul sama dgn citarasama my Sis. Sumpah siap jenama sama. HAHA... yang paling important nya because We have a same situation :') Kehilangan org tersayang. Kata Si E. 

*Haha... aku suka menokok tambah*

Apa-apa pon, aku juga sayang dan hargai kawan-kawan aku yang pernah muncul secara sengaja dan tak sengaja dalam hidup aku. #Friends  Walaupon ada yang tidak hargainya ikut suka andalah. Apa-apa pon bagi aku, berkawan biarlah beribu. Walaupon akhirnya yang tinggal hanya satu. :')
If you have Crazy Friends,
you have everything. :')
p/s: memang ada kena mengena dengan hidup dan mati... maaf kalau ada tersalah bicara.

:)

We all are friend.


Comments

Eyla Azam said…
LIKE entry nie.
suke betoi kene puji.
hahaha.

p/s : kasut design sama ? xD

dzafirahzain said…
@Eyla Azam HAHA.. ada ke ayat au puji... He..

tunggu fana plak.. :P
dzafirahzain said…
@Eyla Azam Hehe.. laju je... tgh stalk ke...
Unknown said…
Dzaf wat aku blushing plak...(=///=)
#wekk! Terima kasih :P
dzafirahzain said…
@Chibiha Itsumi kuek3x sapa bagi blushing sapa dulu... :3