Wordless Wednesday #2 : Rindu Sekolah

Assalamualaikum...

bakal kasut sekolah GENERASI akan dtg

Betul-betul week niy banyak buat aku ingat zaman sekolah. Sek.Keb.Sg. Setar (SKSS) dan Sek.Men.Keb. Agama Nibong Tebal , both school ni buat aku rindu zaman kanak-kanak dan remaja. Banyak aku belajar, bermula dengan budak hingusan suka nages2x ke sekolah lepas tu tamat sekolah rendah dengan gembira sgt kononnya dah besaq. Masuk form 1 zaman nages kembali sbb duduk asrama *homesick* kononnya, tu semua salah kawan sebelah aku masa dlm kelas suka nages cerita sedih-sedih pasal keluarga. Mana aku tak touching n aku turut nagis.. Huhu.. Rindu rumah padahal umah dekat sangat dengan asrama sekolah. Huhu... Biasalah baru tingkatan 1, :P

Apa pun, aku betul-betul giler2 rindu zaman sekolah aku! Korang???? 

*klik gambar utk pembesaran yang lebih sihat*

cuba teka yang mana satu aku???

selekehnya~aku~

6 Arif, Puan Asmah Ahmad

Geng Basikal :D

huduhnya aku

bakal-bakal isteri solehah :)

kakak polis

:)

dlm niy aku rasa aku tak ada

Antara nama-nama yang aku ingat: (Perempuan) Syahida, Amal, Atiqah Zul, Wani, Shima, Afishah, Faizah, Yan, Nabilah, Nadia, Adilah Syabihah, Rahmah, Hanisah, Najah, Hazira, Amanina Zahraa, Fatin Hamira, Asilah, Anis, Liyana, Syuwari, (Lelaki) Dzafarul, Mukhlis, Asyraf Basion, Asyraf Zainol, Aiman, Azri, Fadli, Nasrul Haq, Rais, Adam, Khairul Hafiz, Zuhairi, Hafizuddin, Adli, Faiz, Ezzat. (budak kelas satu lagi aku tak berapa nak ingat nama, just cam muka je... ) Sila bangga sapa aku tulis nama niy, bukan senang kot aku nak tulis semua ni... Hehe... dan gambar-gambar niy aku xingat aku pergi mana under apa... :D *betul-betul nyanyok* makan taik ikan bilis banyak sgt...

Ukhuwah Fillah Abadan Abada

p/s: kawan selama-lamanya... :')

Comments

rindu jugak skolah.. wuaaaa... ridu2... wuaaa... walau ah bjanggut ni.. haha
dzafirahzain said…
@zulhilmi tempoyak bukan baru 22 ke.. Hehe.. muda g~
Unknown said…
alolo dzaf tak pakai spect.
omey omey je diaaaa xD
dzafirahzain said…
@Eyla Lala ♥ la tipu~ muka selekeh pon kata cmey~~~ XP
Hanna Nabiella said…
huhu, comey nye,.. ^^
dzafirahzain said…
@Hanna Nabiella sorang lagi buat lawak... cam ke mana satu kita y comott tu????
Unknown said…
kenangan . pensil tahun ni last dekat sekolah . umm
dzafirahzain said…
@Cik Pensil hehe.. yela, awak muda lagi... hehe... :P