Diari #1 : move on

Assalamualaikum...
Sepi.

Sunyi.

Ragu.

Susah nak tafsir. Apa sebenarnya yang tersirat dan tersurat dalam hatiku ini sendiri. Life must move on. Tapi aku sendiri tak nampak apa yang aku move. Aku betul-betul down. Aku betul-betul rasa aku paling susah time ini. Kalau bab duit itu bukan masalah. Aku tak ada masalah itu. Ini susah lain susah hati. Maybe.

Tolong. Tolong. Hati aku kuat meronta-ronta cari jalan pulang atau nak lari dari hidup yang direka-reka.

Kecewa.

Sedih.

Marah.





Arghhh...

*time ini ada org tgh ganggu emosi aku*

Weh, tolonglah aku baru nak felling-felling. Sentap sungguh kau. Nak je aku baling mouse ini. Panggil aku ustazah lah. Nasihat aku inilah. Aku ceramah nanti baru kau nak taubat ke? Eh. Sabarkan hati.

Tenang.

Apatah aku nak cerita tadi?

Hilang pula semua idea.

Dahlah. Feeling aku hilang. Baik aku siapkan report minggu ini. Nanti lecture yang observe tu dtg lagi susah life aku.

Susah dunia.

Comments

Unknown said…
dzaf....

i want to follow u.
always muhasabah diri.
kadang2 termotivasi sendiri tengok cara dzaf and baca entry2 dzaf.

:*