Wordless Wednesday #5 : Latihan Industri #9 : feeling

Assalamualaikum...

Feeling well after presentation pagi tadi. *Alhamdulillah*. 

Tepat pukul 11.00 pagi, lecture observer practical datang. Lepas dapat panggilan pada hari isnin lalu. Aku memang dah bersedia sangat-sangat. Dari segi mental dan fizikal. 

Tapi entah mcm mana cuak pula pagi-pagi tadi. Menunggu dgn penuh berdebar-debar nasib dpt guideline dari Ain. TQ feel ok sikit. Heboh pula satu Unit Pentadbiran,Jabatan Pembangunan kata lecture aku datang mcm nak sambut menantu. Haha... Seriously, lawak. 

Bila dapat call dari Cik.Norasiah terus cepat-cepat bagitau penyelia dan aku pergi dekat lecture observe sambut terus bawa masuk meeting room. Huhu.  

Yang aku cuak sangat tu, bila kak ina a.k.a Penyelia cakap Tn.Hj. (Timb. Pengarah) nak join sekaki. LTapi rupa-rupanya sekejap saja Tn.Hj. lepak dengan kami. Lepas kenal-kenal terus dia undur diri. Lecture yang datang sporting dan puas hati. Tiada masalah. Syukur sangat.

Lepas presentation, bual-bual kosong and then jamu selera. Kemudian diorang pon bergerak. Katanya nak observe pelajar PSP di USM  yang ada di Jabatan lain. Tak diketahui pula aku. Huhu... 

Last, feeling aku bunga-bunga sakura lepas lecture tinggalkan kawasan Jabatan Pembangunan. Seronok dah settle.

"Good Luck", said them to me. (Lecture Observe)

p/s: aku rasa entry kali ini, terlebih yakin sila kutuk aku. Ini semua poyoss~ 

Comments

dzafirahzain said…
@Farah Waheda Wahid ^_^ alhamdulillah laju je dtg sni... kebetulan baru je post entry ni... :D
hihi..comel gmbr kedua tu.
dzafirahzain said…
@nuyui a.k.a miss YUIyui nk ckp si kucing je la tu comei... :3
Unknown said…
atotottt
comey nye kawan aku sorang ni

:D