Diari #5 : I've been messed up inside

Assalamualaikum...

Banyak sangat yang terluka,

DIA(ALLAH)

mereka, mereka, mereka

dan  aku juga.

Maaf.

Aku tak pandai kawal semuanya.

Tegurlah aku.

Ajarilah aku.

Aku terima.

Sebab aku tahu aku insan yang lemah dan serba kekurangan.

Mungkin terlalu banyak sangat perkara yang merosakkan hati.

Menghitamkan jiwa yang kosong.

Rosak dan kotor.

Perlu diperbaiki.

Perlu bimbingan yang berterusan.

Terima Kasih yang masih setia menemani.

Anyway.

Bukan lari dari masalah.
Tapi untuk perbaiki semuanya.

Time to silent.

Itu lebih baik.

Lagi banyak berkata-kata, lagi banyak pula salahnya.
Lagi  membaca, lagi rasa kebodohannya.

Keep Silent.

InshaAllah ini akan berpanjangan.

hingga

Bila satu saat nanti, aku dah bersedia.

Aku akan kembali. By my self.







Cc: berundur dari sini, seketika.

Comments

Unknown said…
Dzaf...kenapa ni? X suka tengok dzaf sedih... :'(
adarain said…
Salam singgah sini mencari kawan...
Jangan sedih ALLAH sentiasa ada...
Sebagai hamba kena sentiasa meminta pada ALLAH In SYa ALLAH, ALLAH akan perkenankan..

Juga kalau ada rakan kenalah sentiasa tegur menegur @ nasihat menasihati dengan cara berhikmah....

Peace no space and keep smile k....:))
insyaALLAH moga baik2 hendaknya.
Unknown said…
Allah sayangkan kita. thats why kita di uji. chill :)